Polish

INFORMUJ MNIE O NOWYCH PRODUKTACH

ZOBOWIĄZANIA

Niezależnie od tego czy budujesz Aston Martin DB5 czy gotujesz z Baked & Delicious, zadaniem naszego zespołu jest opieka nad Tobą jako naszym klientem.

Proszę wybrać Państwo i kolekcję, którą jesteś zainteresowany aby otrzymać informację na temat Biura Obsługi Klienta w twoim regionie.

INFORMUJ MNIE O NOWYCH PRODUKTACH

Proszę wypełnić pola poniżej, aby otrzymywać informacje o nowych produktach Eaglemoss Collection.

NASZE KOLEKCJE

OBSŁUGA KLIENTA

Lokomotywa Parowa S 3/6

Telefon (42) 686 03 15
E-mail lokomotywa@dbfactory.pl
Adres Eaglemoss Polska Sp. z o.o. Mosciska 4A, 05-080 Izabelin

FAQ's

Lokomotywa Parowa S 3/6 FAQ's

Q: Ile kosztuje prenumerata?
A: Szczególowe informacje na temat prenumeraty oraz prezentów sa dostepne na stronie prenumeraty tej witryny.

Q: Czy moge otrzymac darmowe prezenty bez zamawiania prenumeraty?
A: Niestety nie, ale jesli jestes zainteresowany prenumerata, mozesz ja zamówic na stronie internetowej.

Q: Kiedy otrzymam moje prezenty?
A: Z pierwsza przesylka otrzymasz segregator, z druda podkladke, ,z czwarta narzedzia, a z pietnasta zestaw oswietleniowy

Q: Jakie metody platnosci sa akceptowane.
A: Zaplaty mozna dokonac za posrednictwem poczty, banku, bezposrednim przelewem internetowym lub przekazem. Zadzwon do naszego biura obslugi klienta, zeby ustalic szczególy transakcji.

Q: Czy po pierwszym zamówieniu musze ponownie zaprenumerowac?
A: Nie, oplata bedzie automatycznie wyliczona na podstawie konta, o ile nie zostanie zlozona prosba o anulowanie prenumeraty.

Q: Nie otrzymalem wszystkich wydan, czy mozecie mi pomóc?
A: Nasze biuro obslugi klienta pomoze rozwiazac ten problem. Przy wysylaniu wiadomosci e-mail do biura, prosze zalaczyc nazwisko i numer referencyjny zamówienia w temacie wiadomosci.

Q: Nadal nie otrzymalem prezentów do prenumeraty.
A: W razie nie otrzymania któregos z prezentów skontaktuj sie z naszym biurem obslugi klienta w celu wyjasnienia przyczyny zaistnialej sytuacji.

Q: Otrzymalem niewlasciwe wydanie.
A: Dokonamy zamiany wszystkich nieprawidlowych numerów wydan na prawidlowe. Prosimy o kontakt z naszym biurem obslugi klienta. Przy wysylaniu wiadomosci e-mail do biura, prosze zalaczyc nazwisko i numer referencyjny zamówienia w temacie wiadomosci.

Q: W jaki sposób moge anulowac moja prenumerate?
A: Rezygnacji mozna dokonac w dowolnym momencie uwzgledniajac 28dniowy czas wypowiedzenia - prosimy o kontakt z naszym biurem obslugi klienta. Przy wysylaniu wiadomosci e-mail do biura, prosze zalaczyc nazwisko i numer referencyjny zamówienia w temacie wiadomosci.

Q: Nie moge dostac w sklepie magazynów, pomózcie!
A: Mozesz poprosic swojego dostawce prasy, zeby dokonal stalego zamówienia, dzieki czemu bedziesz mógl odebrac od niego nowe wydanie. Jesli potrzebujesz starego numeru, mozesz poprosic swojego dostawce prasy o zamówienie lub skontaktowac sie z naszym biurem obslugi klienta. Nie zapomnij, ze jesli zamówisz prenumerate, kolejne numery bede dostarczane bezplatnie do domu i otrzymasz darmowe prezenty! Szczególowe informacje zawarte sa na stronie internetowej prenumeraty.

Q: Nie udaje mi sie polaczyc z podanym numerem telefonu.
A: Posiadamy wiele linii przeznaczonych do pomocy klientom, ale w momentach szczytowych moga byc one zajete, wiec prosimy o powtarzanie próby. Mozna równiez skontaktowac sie z naszym biurem obslugi klienta przy pomocy poczty elektronicznej.

Q: Jak moge otrzymac wydania archiwalne?
A: Zeby zamówic wydania archiwalne skontaktuj sie z naszym biurem obslugi klienta. Prosze wziac pod uwage, ze dostawa moze potrwac do 30 dni.

Q: Którego dnia kolekcja trafia do sprzedazy?
A: Co tydzien poczawszy od 18.01.2012 r.

Q: Jak moge otrzymac magazyn jesli mieszkam poza granicami Polski?
A: Przykro nam, ale w tym momencie nie mozemy dokonac wysylki poza granice Polski.

Q: Nie moge wejsc na niektóre strony witryny. Pomózcie!
A: Moze to byc tymczasowy problem, prosimy wiec o odswiezenie strony. Jesli wystepuja problemy z wejsciem do bezpiecznego obszaru zamówienia przy próbie dokonania zamówienia prenumeraty, prosimy o kontakt z nami na adres e-mail podany na stronie kontaktowej obslugi klienta.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O NASZYCH KOLEKCJACH

Chcemy, abyś mógł dowiedzieć się więcej o naszych kolekcjach, bez problemów mógł zamówić interesującą Cię prenumeratę i numery archiwalne lub po prostu mógł w łatwy sposób skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dlatego też każdy tytuł posiada osobną stronę internetową.

Aby znaleźć kolekcję, która cię interesuje przejdź do zakładki Znajdź Kolekcję. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę przejdź na górną stronę witryny i wyszukaj kolekcję, którą jesteś zainteresowany.

Jeżeli masz pytania dotyczące kolekcji, na które odpowiedzi nie ma w FAQS skontaktuj się z nami:

E-mail: eaglemoss@dbfactory.pl
Telefon: (42) 686 03 15